Sunday, January 02, 2005

nyår

först på fördrink i ernes nya crib på kristianstadsgatan.

i väntan på att ernes skulle bli färdig så passade jag naturligtvis på att egofotta mig själv.

senare på middag hemma hos therese och anders på ystadsgatan.

jag gav bort fint sydafrikanskt vin till värdparet.


det bjöds på mumsig italiensk buffé.


trevligt bordssällskap.


nina long time no see.


tess och jag dårå.


tessans mästerverk!



vidare på mellanfest med tjejerna vid rondellen.


det var tobias som bodde där.



ingen nyårsfest utan partyPOPPERS!


söta blonda flickor.


jag och min partybrud #1.

vid tolvslaget.

de första minuterna på det nya året spenderades på
byggställningen utanför fönstret på 4:e våningen.


kvällens låt: rapture - house ooof jelous loveeers!


det bjöds på ananas både hemma hos tesse och tobbe.
därför måste den utses till kvällens frukt!

nyårslöften: bort med fäghägen och in med sundashirl.
ska bli riktigt fit inför hong kong resan i augusti damit!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home