Saturday, May 14, 2005

oh deborah, do you recall?

hängde lite i ciccis och thomas nya lya ikväll. de bor så stort!
jag hoppas på hejdundrade förfester här i framtiden ihi.


cicci provar att blanda nåt med vodka vanilj + applesour + sprite.


medan c tog egobilder så läste jag i hennes dagbok från londonvistelsen. den var väldigt bridget jones inspirerad.
många smågrejjer som hände som man totalt glömt bort.
störtkul verkligen!
åh saknar den tiden LOTS. det var sheila och sugartart mot världen.


men ser man på jag nere i deeps källarlokaler igen.


annah min trogne crush buddy.


jag försöker krama ihjäl min bästis på dansgolvet.


jaja vi gillar att fotta massvis av parbilder okee?

kvällens superlåt: chemical brothers - believe!
(alltså inte massive attack cecilia! ha ha ha)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home