Tuesday, December 06, 2005

have a blast, travel fast, make it last, girls rock the world!

lite läskigt när skärmen helt plötsligt visar ett stort jäkla felmeddelande. vet inte vad det var. jag slog febrilt hem till cicci och webmaster c to my rescue ännu en gång: "håll powerknappen intryckt en längre stund". haha duh. men nu är det iaf borta.

men nu till the nitty-gritty. ville bara tillägna detta blogginlägg till två av mina bästisar som har supportat mig till 110% den senaste tiden: emma och cecilia. vad skulle jag gjort utan er? oh yes cornyshirl is in da house. här är mina darlos:


60´s mod vs 80´s flashdance (maj '05)


robyn-alike vs white stripes (jan '04)


puss!

saknar mitt långa hår. det ska odlas lååångt framöver. full stop.

ps. saknar tanja också. hon verka har det bra i christchurch. verkar som hon har hittat sin prins där nu. hoppas han är snäll mot henne.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home