Tuesday, January 10, 2006

i want you to play with my hair in the morning.


[foto:calle]

två månader har gått och min nyköpta armbandsur från hong kong är nu officiellt borta tror jag. har ingen som helst aning var, när eller hur jag tappade bort den.
å andra sidan kan jag isåfall med gott samvete spendera lite cash på en tokyoflashklocka? för klocka måste man ju ha. jobbigt att vara beroende av mobilen annars. vill ha en cyber punk men inte kan jag härma said. jag får vällans invänta i ytterligare en månad eller två för fler och nya extravaganta modeller.

omtenta i mekanik nu. här studerar vi partiklar och stela kroppar i statisk jämvikt och i rörelser under inverkan av krafter. det var faktiskt en av de roligare kurserna under första året på v. känns en aning tufft att ta igen allt efter två och ett halvt år bara.

och du, krya på dig.

1 Comments:

Blogger Carl-Oskar Linné said...

det var vatten! :D

1:53 PM  

Post a Comment

<< Home