Sunday, February 19, 2006

It’s a competitive world.



lite för-pepp inför den mäktigaste konsertupplevelsen i mitt liv. jag kommer att befinna mig i extastillstånd de närmaste dagarna. snokade lite på olika spellistor från tidigare spelningar av playing the angel-touren. so far so pretty damn good säger jag. de kommer defintivt att köra everything counts och har parken i köpenhamn turen på sin sida på lördag så får vi dessutom beatdigga till shake the disease. it would make my day, my life!

några knyckta bilder från depechemode.com.

dave's gubb-röst är den enda jag tolererar.



se storbildsskärmen. lätt att det är enjoy the silence.



av armgesterna gissar jag på never let me down again.
det är mr gahan som har patent på den rörelsen och ingen annan. fatta jocke berg.



sådan gubbe, sådan hottie.


alltså gott depeche-folk.
förfestlokal: hos tess på ystadsgatan. vi laddar med exciter-LIVE dvd.
tid: TBA

PEPP!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home