Sunday, February 20, 2005

crush 18 feb

underbar kväll, verkligen! alla var där och supportade. tack för din gästfrihet calle och tack carro för att du fotade! puss alla övriga som kom. ni vet vilka ni är.

kvällens bästa på stora:
felix da housecat - ready to wear
a flock of seagulls - i ran
le rythmes digitales - hey you what's that sound

kvällens bästa på lilla:
bowie's china girl
candi staton - young hearts run free


förfest hos calle.

micke, carro och jag.


calle.


delphiborna var där.


gustav.


min dj partner, monopop!


cecilia dricker bärs.


micke hakade trots tentan dagen efter.



playshirl gör debut.


jag väljer noga bland skivorna.



lite scratching kanske?


trångt uppe i dj-båset.


jag och albert på stora dansgolvet.
(emma önskade flitigt efter felix)



patrik och emsan dansade mest, tack!


syrran och sofia syntes en hel del på dansgolvet också.


tanja och maria var där också.


cykelkatalogen på lilla dansgolvet.


jag och anna på spaningsrunda under min paus.
(foto:micke)


tack said för att vi fick komma och spela.


fler bilder från lollogurl.

björn och christopher.
(sorry för att jag inte spelade dancing in the dark).


dj-break med gänget.


dags för lilla popgolvet.


lollo med vän studsade glatt.


shirlgirl nöjd med kvällens insats.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home