Saturday, January 14, 2006

have you seen her have you heard?

drog in till malmö för att spendera en helkväll med min gamla skolkamrat charlotta. hon dumpade mig efter ett år på österängskolan för att istället briljera vidare på den kungliga musikhögskolan i köbenhavn. hon slapp alltså gymnasiet och studsade direkt in på högskolan. not bad. idag jobbar hon som vikariat i symfoniorkestern i malmö. hon spelar gudomligt vackert och här är hon:



kändes som det var ett tag sen jag gjorde denna klassiska shirla-posen.



meat is murder. vi lagade skaldjursgryta och det var mumsfilibaba.



röd gryta, röda nagalar, röda krossade tomater och röd trasa från stockholm design.



det serverades creme fraiche, vitlöksbaguetter och vin till firren.



mys och godisfrossa efter maten.



blondie with lovely fluffy hair.



im gonna kill ya with the devil's stick.



detlev of bahnof zoo.



det var rätt underhållande med jonglering av bollar och käglor faktiskt.



vinpimplarn och en mera kvinnlig version av baffe.
jaaa det är hanna såklart.



syskonen åberg @ crush.



grundvatten-kursare petter som jag först trodde var stoffe haha. liite pinigt att inte känna igen faktiskt. jag skyller på att han hade fått längre hår och att jag var extremt berusad?



datateknik vs ekosystem.



ekosystem vs väg och vatten.



shirlgirl's into cleavage.
kvällens bästa stone roses she bangs the drums. längesen.



väl hemma igen drack vi upp vinslattarna och åt varsin rejäl portion av grytan. jag däckade strax efter detta.



lotta är en earlybird och steg upp halv 8. jag borrade vidare i ytterligare en timme sen fick jag va social och stiga upp. kall o'boy är det bästa jag vet.


orka dra till werlmands? ja det kan bli en trevlig afton men jag är bara så deadbeat just nu.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home