Wednesday, February 22, 2006

the phone never rings when you worry about things.

för EN gång skull spenderade jag en soft och en relativt NYKTER helg i göteborg. det var väl behövligt. fick dessutom grymt mycket pluggat då jag satt bland bratsen på handelshögskolan och räknade flitigt med energiekvationer i öppna vattenkanaler. a bit geeky ya.
och denna gång blir det svartvita bilder.


på torsdagen gick vi till rio rio för att kolla in the castavetes.
(olle till vänster)



vi drog inom fabriken @ wish en stund efter spelningen och hälsade på ted.




the one and only: marcus ingvar rikard svensson.



goofy law (med manhands!) och ett harmynt i medvind blev bjudna på lasagne hemma hos emma o patrik. och grattis till nya jobbet patrik!




bästisen emma. hon dumpade nyligen vildanden i leund för göteborg.



my old friendo pop-thomas.
gör en likadan suede-tisha till mig pls.



calle taggade lite med smålle ikväll. det var stammishak nr 1 varje onsdagkväll förut. nu föredrar jag hellre lite soft kubanskt bling och antm kl 21.

2 Comments:

Blogger Carl-Oskar Linné said...

alltså, damn, du missade något. SÅ pop har jag aldrig sett smålands. trodde jag trillat in på blekingska, fast med en massa trevligt folk. :D

11:28 AM  
Blogger goofy law said...

asså. oki nästa gång är jag game!

1:11 PM  

Post a Comment

<< Home