Sunday, January 15, 2006

sunday bloody sunday.

trots att jag är ökänd som THE ensamvarg i min umgängeskrets så är jag iallafall just idag otroligt sällskapssjuk. jag suktar efter myssällskap förstås och inget annat. detta bearbetas med smöriga ballader. allt från the end of the road med boys II men till the queen of pop's crazy for you. okej, den förstnämnda låten fick jag inspiration av ett oc-avsnitt där seth försökte vinna tillbaka summer innan hon for till italien. please do laugh at me. som tillbehör till denna sentimentala skit är det dessutom himmalagade pannkakor med grädde och sylt.

imorgon börjar en ny termin och imorgonkväll ska jag på biodate #2. filmen som är baserad på arthur golden's hyllade roman that is. denna bok blev min bästa vän en kort period under hösten 2000. lundun time ya. som tur var så dök ju min riktiga bästis upp senare.



shirl goes babyblue-eyes?! vore kul att få testa någon gång.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home