Saturday, January 28, 2006

you look like brett from suede.

friday night. ninis 25-års gathering. studentnation. bilderna visas i okronologisk ordning.


ljusslingan ingav mysstämning inne på blekingska.



arvers tröja matchade den snygga lila väggen.



kokomokalle tog en paus ifrån jockandet på stora och höll mig sällskap en stund. märk väl att skägget är borta nu. tack för den grymma madonna remixen. skicka genast.



förfest på ulrikedal.
mini nini är lång och jag har dålig hållning.



jag tror jag börjar gilla lila jättemycket faktiskt.



ett foto ser ju genast trevligare ut med lite 'up yours'.



ingen tjing-tjong fest utan kareoke förstås.



the ladies of china and the SBC ( swedish born chinese).



ps. kung he fat choi, gott nytt HUNDENS år!

nu ska jag äta nattamat i villa barbara. det blir vietnamnesisk cuisine.

3 Comments:

Blogger goofy law said...

burgare, vilken överraskning. visst, bring it on man. tro mig jag ska nog få dig att digga hung up lika mye som jag. nu blire mastodont föreläsning [>_<]

7:43 AM  
Blogger fred phelps said...

spelade kokomo "wasters of the scene"?

8:39 AM  
Blogger goofy law said...

vet inte vilken det är duuude, vadårå?
hörde att du hade rätt mysigt i helgen hihi.

1:48 PM  

Post a Comment

<< Home