Sunday, February 26, 2006

all i ever wanted, all i ever needed.

det var helt enkelt ösigt värre!
respekt till depeche mode.
i drygt två timmar bjöd gahan och c:o en konsert fullspäckat av gamla goda hits samt några från playing the angel plattan. tänka sig att parken i köpenhamn verkligen hade turen på sin sida, jag fick min shake the disease m.a.o. det var dock en lugnare pianoversion men åh så vackert ändå. kvällens bästa: alla hits + introlåten the pain i'm used to. men jag vill gärna ge ett extra plus i kanten till enjoy the silence då jag fick till en liten extra rysning där. vill ni veta nåt nördigt, jag har gått med touring the angel-tishan på mig heela dan.


miss pale satte flitigt på hits efter hits i lp-spelaren.

[foto:calle]


tesse visar stolt upp sin eminenta dm-samling.



calle kränger kaka från konditori basha.



en väldigt glad och exalterad girla denna afton.



jag höll peppen uppe genom att kontinuerligt blanda fräsha GT's.




tada.




"glöm inte biljetten"- bild 1 (ernes)



"glöm inte biljetten"-bild 2.



partykit de luxe; myskogrogg + E?




jääää! (calle, anders och therese)




så här långt bak satt vi. men det var väldigt schyssta platser ändå faktiskt. parken var enormt stort.


till er alla som missade denna energiska och färgsprakande show. snart bjuder shirla på hela FEM videosnuttar från spelningen i köpenhamn! se upp i de kommande blogginläggen aight.

2 Comments:

Blogger Carl-Oskar Linné said...

gimme video!

11:16 AM  
Blogger goofy law said...

ja det är på g jag lovar.
den tinypic-sidan var bara oh so seg igår bara.
idag eller imorn okee.

5:58 PM  

Post a Comment

<< Home