Sunday, March 12, 2006

kalla mig ceeepeee!

oj oj vilken fredag. den började kl 8 prick prick med tenta i hydromekanik på eden. den gick väl sådär. efter tentan spenderade jag min eftermiddag med grabbarna på tegnérs och vi avnjöt varsin lyxlunch. efter all efter-tenta-snack och en stund av fönstershopping drog jag hem och försökte sova. var helt slut i huvet så jag kunde inte somna. antagligen överspänd. tiden gick fort iallafall och det blev dags för utgång igen. kort och gott den kalla vargavinter-vinden förde mig till delphi, rönnen och crush. träffade en massa bra folk och f.ö. en toppenkväll verkligen.

min uppkoppling har varit cep de senaste dagarna så jag har inte kunnat ladda hem ett program för eye-reduction. mög. och ja jag sitter på f v-huset nu och skriver. men powerpoint presentation är iallafall klar.

först ett glas vin med björn och pavel hos maya på delphi.



sen sprang vi till 171:an och vi hann precis o_O
terminator gals.



jt med rälig prilla.



jt är en rätt halvgalen arkitekt. han försöker läsa 45 poäng denna termin.



pale vs red.



meeuuwwgna grabs på rönnen (tobbe, lasse och jonas).



björn och petter.
måtte det inte vara übervarmt med sametskavaj.



shirlah träffar alltid annah på stora golvet, yay.



rara kristian och jag skakade rumps till klockan 5?! galet men big fun.


kvällens låt: vapnet - kalla mig.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home