Sunday, March 05, 2006

girls.

ja jag är snabbast på att ladda upp bilder från kvällen innan. men jag gör ju egentligen allt för att slippa börja tentaplugga. segt att börja bara.

yoko ono eller nåt.
(attiraljsnokandet bland ernes stuff)



disco inferno ikväll och därmed åker midjeväskan fram.



asianbabes invaderar bar volym. grattis på födelsedagen lai.



kvällens bruttgäng. jag ser som vanligt ut som en jätte i jämförelse med de. jag saknar dig cecilia haha.



jag vill minnas att vi eller åtminstone jag var väldigt berusad här. ölen slog slint i skallen efter de tre drinkarna hemme hos ernes. jag mestjoade heela vägen fram till inkonst sen.


inga bilder på rex och inkonst tyvärr då mitt batteri till kameran dog. han såg iallafall bättre ut denna gång utan den fula kepan. det var mest röj under frequency men min favorit är fortfarande mid air låten och ja jag var helt soaked efteråt. flottlugg for life.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home